ANA SƏHİFƏ  >>  XƏBƏRLƏR  >>  NƏŞRLƏR

Radiasiya Problemləri İnstitutunun əməkdaşlarının hazırladığı məqalə yüksək indeksli jurnalda dərc edilib
04.10.2022 16:06

Radiasiya Problemləri İnstitutunun İonnlaşdırıcı şüa qeydediciləri laboratoriyasının, AR Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzinin, Çexiyanın Qərbi Bohemiya Universitetinin Elektrik Mühəndisliyi fakültəsi, Çex Texniki Universitetinin  Eksperimental və Tətbiqi Fizika İnstitutunun birgə əməkdaşlığı çərçivəsində əldə edilmiş nəticələr əsasında hazırlanmış “LaBr3(Ce) kristallı  və yeni hazırlanmış MAPD-3NM-II fotosensorunun qamma şüalarını aşkarlanma performansı” adlı məqalə “Nature” nəşriyyatının “Scientific Reports” jurnalında dərc edilib.

Təqdim edilən elmi tədqiqat işi SOCAR-ın Elm Fondunun, OP VVV Project CZ.02.1.01/0.0/0.3/16-019/0000766 (Engineering applications of microworld physics) və LTT17018 (Research infrastructure CERN) qrantlarının dəstəyi ilə yerinə yetirilib.