Anadan olduğu yer |
Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri |
|
Təvəllüdü |
13.04.1974 |
|
Bitirdiyi ali təhsil müəssisəsi |
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti |
|
Elmi dərəcəsi |
Sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru |
|
Elmi rütbəsi |
|
|
Namizədlik (PhD) dissertasiyasının mövzusu: - ixtisas şifri - ixtisasın adı - mövzunun adı |
6219.01 Kulturologiya və onun ümumi məsələləri Azərbaycan bədii mədəniyyətinin estetik prinsiplərinin formalaşmasında muğam ənənəsinin rolu |
|
Çapdan çıxmış elmi əsərlərinin ümumi sayı - xaricdə çıxmış elmi əsərlərinin sayı - beynəlxalq bazalarda referatlaşdırılan və indeksləşdirilən jurnallarda çap olunan məqalələrin sayı |
25
2 |
|
Müəlliflik şəhadətnamələrinin və patentlərin sayı |
|
|
Kadr hazırlığı: - fəlsəfə doktorlarının sayı |
|
|
Əsas elmi nailiyyətləri |
||
Elmi əsərlərinin adları |
1.Azərbaycan bədii mədəniyyətinin estetik prinsiplərinin formalaşmasında muğam ənənəsinin rolu (namizədlik üzrə dissertasiya işi) 2.Azərbaycan mədəniyyəti kontekstində səs problemi // Azərbaycan milli musiqisinin tədqiqi problemləri. Elmi məqalələr toplusu. BMA: Adiloğlu, 2001, IV buraxılış, s.189-191. 3.Azərbaycan dekorativ-tətbiqi sənətinin bəzi sahələrinin öyrənilməsi (metodoloji aspekt) // Ekologiya. Fəlsəfə. Mədəniyyət. Elmi məqalələr məcmuəsi. AMEA: Adiloğlu, 2003, 35-ci buraxılış, s.293-296. 4.Muğam rəng təfəkkürü nöqteyi-nəzərindən // Elmi axtarışlar. (Filologiya məsələlərinin xüsusi buraxılışı). Bakı: Nurlan, 2003, IX toplu, s.172-176. 5.Azərbaycan mədəniyyətində muğam təzahürü // Azərbaycan milli musiqisinin tədqiqi problemləri. Elmi məqalələr toplusu. BMA: Adiloğlu, 2004, V buraxılış, s.59-63. 6.“Zahir-batin” və Azərbaycan dekorativ-tətbiqi sənətinin bəzi sahələri // Qobustan sənət toplusu. Yaz-2005, 1/129, s.48-49. 7.Miniatürlərin səs vasitəsilə qavranılması // Qobustan sənət toplusu. Yay-2006, 2/134, s.87-91. 8.Yaradıcılıq prosessuallıq nöqteyi-nəzərindən // Bilimsel eksen. Uluslararası hakemli sosyal bilimler dergisi. Ankara-Turkiye. BRC Basım, Sonbahar-2010, № 2, s.202-207. 9.Bədii mədəniyyətdə “muğam düşüncə prinsipi”nin təzahürü // Orta əsrlər Şərqinin tarixşünaslığı və mənbəşünaslığı. Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının həqiqi üzvü, Sovet İttifaqı Qəhrəmanı Ziya Musa oğlu Bünyadovun 90 illiyinə həsr olunmuş beynəlxalq elmi simpoziumun materialları (Bakı, 7-8 may 2012-ci il) Bakı: Elm, 2012, s.405-408. 10.Müasir dövrün miniatür sənətində muğam təfəkkür tərzinin təzahürləri // Qobustan sənət toplusu. Payız-2012, 3/156, s.61-64. 11.Xalçaçılıq sənətində “muğam idrak prinsipi”nin təzahürü // Təsviri və dekorativ-tətbiqi sənət məsələləri. L.Kərimov ad. Azərbaycan Xalçası və Xalq Tətbiqi Sənəti Dövlət Muzeyi: Təknur, 2012, № 2 (10), s.70-76. 12.Müasir xalçalarda universal mənaların təzahürü // İqor Burqanov. Müasir xalça. Beynəlxalq elmi konfransın materialları. L.Kərimov ad. Azərbaycan Xalçası və Xalq Tətbiqi Sənəti Dövlət Muzeyi, “Burqanovlar Evi” Moskva Dövlət Muzeyi. Bakı-Moskva, 2013, s.56-76. (rus və azərbaycan dillərində) 13.Muğam konseptuallığı miniatür sənətində // Azərbaycan muğamşünaslığı: problemlər, perspektivlər. Bakı: Təknur, 2015, s.305-315. 14.XX əsrin Azərbaycan təsviri incəsənəti: avanqard və ənənənin ahəngdar səsləşməsi // Axtarış. Qazaxıstan Respublikasının Beynəlxalq elmi jurnal-əlavəsi. 2015, №2 (2), s.25-30. (rus dilində) 15.Prosessuallıq Tenqriçiliyin konseptual əsası kimi // Avrasiya xalqlarının epik irsi və Tenqriçilik: köklər və müasirlik. Beynəlxalq elmi-praktiki konfransın materialları (Kamçiya, Bolqarıstan, 20-24 sentyabr 2015-ci il) Sofiya, 2015, s.212-217. (rus dilində) 16.Muğam və təsviri incəsənət mifik təfəkkürün akustik və vizual təzahür üsulları kimi // Memarlıq, Şəhərsalma tarixi və bərpası. Toplu № 2 (14), Bakı, 2017, s.159-166. 17.Sinkretik təfəkkür ilkin bütövlüyün təcəssümü kimi // Memarlıq, Şəhərsalma tarixi və bərpası. Toplu № 2 (14), Bakı, 2017, s.171-178. 18.Muğam Azərbaycan bədii mədəniyyətinin konseptual əsası kimi // “Muğam aləmi” V Beynəlxalq festivalı çərçivəsində keçirilən “Azərbaycanda muğam elmi: reallıqlar və perspektivlər mövzusunda elmi simpoziumunun (7-9 mart 2018-ci il) Materialları, Bakı - 2018, s.130-135. 19.Muğam ifaçılıq ənənəsi: həqiqətin dərkinə aparan yola qayıdış // Memarlıq, Şəhərsalma tarixi və bərpası. Toplu № 2 (16), Bakı, 2018, s.114-120. 20.Muğam mədəniyyəti elmi biliyin konseptual əsası kimi // Memarlıq, Şəhərsalma tarixi və bərpası. Toplu № 2 (16), Bakı, 2019, s.157-166. 21.Muğam ifaçılıq ənənəsində səs fenomeninin mahiyyəti haqqında // Memarlıq, Şəhərsalma tarixi və bərpası. Toplu № 2 (16), Bakı, 2019, s.199-208. 22.Muğam və həndəsə konseptual biliyin daşıyıcısı timsalında // Memarlıq, Şəhərsalma tarixi və bərpası. Toplu № 3 (17), Bakı, 2020, s.209-215 |
|
Respublika, beynəlxalq və xarici ölkələrin elmi qurumlarında üzvlüyü |
||
Pedaqoji fəaliyyəti |
|
|
Digər fəaliyyəti |
|
|
Təltif və mükafatları |
||
Əsas iş yeri və ünvanı |
AMEA Memarlıq və incəsənət İnstitutu, AZ1073, Bakı ş., H.Cavid pr., 115 |
|
Vəzifəsi |
“Muğamşünaslıq” şöbəsinin elmi işçisi |
|
Xidməti tel. |
|
|
Mobil tel. |
(+994 50) 5373941 |
|
Ev tel. |
|
|
Faks |
||
Elektron poçtu |
sirzadovaturanxanim@mail.ru |