Anadan olduğu yer | Kiyev şəhəri | |
Təvəllüdü | 28.08.1965 | |
Bitirdiyi ali təhsil müəssisəsi | M. Əliyev adına Azərbaycan Dövlət İncəsənət İnstitutu | |
Elmi dərəcəsi | Sənətşünaslıq doktoru | |
Elmi rütbəsi | Professor | |
Namizədlik (PhD) dissertasiyasının mövzusu:
- ixtisas şifri - ixtisasın adı - mövzunun adı |
6401.01 Memarlıq tarixi və nəzəriyyəsi Metropoliten memarlığında sənətlərin qarşılıqlı əlaqələri və mühitin humanistləşdirilməsi problemi |
|
Doktorluq dissertasiyasının mövzusu:
- ixtisas şifri - ixtisasın adı - mövzunun adı |
6215.01 Təsviri və dekorativ-tətbiqi sənət Azərbaycan sənətşünaslığı XX əsr |
|
Müxbir üzv seçilməsi
- tarix - ixtisasın adı |
30.06.2014 Sənətşünaslıq |
|
Çapdan çıxmış elmi əsərlərinin ümumi sayı | 204 | |
Xaricdə çıxmış elmi əsərlərinin sayı | 33 | |
Beynəlxalq bazalarda referatlaşdırılan və indeksləşdirilən jurnallarda çap olunan məqalələrin sayı | ||
Müəlliflik şəhadətnamələrinin və patentlərin sayı | ||
Kadr hazırlığı:
- fəlsəfə doktorlarının sayı - elmlər doktorlarının sayı |
9 |
|
Əsas elmi nailiyyətləri | Azərbaycan sənətşünaslığının inkişaf mənzərəsi yaradılmış, təsviri, dekorativ-tətbiqi sənətlər və memarlıq elminin nəzəri və metodoloji problemləri araşdırılmışdır. Aparılmış tədqiqatlar nəticəsində Azərbaycan sənətşünaslıq fikrinin təkamülü XX əsr mədəni-tarixi və estetik ideyaların ümumi kontekstində izlənilmiş, milli sənətşünaslıq məktəbinin təşəkkülündə qlobal, regional və lokal amillərin rolu aşkar edilmiş, tarixi sənətşünaslığın problemlər kompleksi təhlil edilmişdir.
Aparılmış tədqiqatların elmi yeniliyi həmdə ondadır ki, burada Azərbaycan tarixi sənətşünaslığın problemlər kompleksinin təhlilinə ilk dəfə olaraq dəqiq elmlərin metodları tətbiq edilmişdir. Belə ki, sistemli üçlüklər metodunun tətbiqi nəticəsində incəsənətin öyrənilməsinin yeni mədəni-tarixi modeli qurulmuş, Azərbaycan incəsənət tarixi faktları və hadisələrin empirik, təsviredici mərhələsindən izahedici mərhələsinə keçid yolları göstərilmişdir. Azərbaycanda yeni elm sahəsi olan türkoloji sənətşünaslığın formalaşması da tədqiqatçının son illərinin nailiyyətidir. Türk incəsənəti tarixinin ümumi dövrləşmə (periodizasiya) prinsiplərinin metodoloji əsasları işlənmiş, Azərbaycan və türk sənətinin arxetipik xarakter daşıyan bir çox eyni motiv, kompozisiya, forma və rəmzlər araşdırılmışdır. |
|
Elmi əsərlərinin adları | 1. Müasir incəsənət tarixi: mənbələri, problem və metodları. (Bakı. Elm. 1997),
2. Azərbaycan sənətşünaslığı. XX əsr. (Bakı.2001), 3. Məlik Ağamalov. Boyakarlıq. (London. 2000), 4. Elçin Əlibəyli: rəssam və bədii ənənə. (Bakı, 2001), 5. Dizayn və informasiya. (Bakı, 2006), 6. Tofiq Rəsulov. Şəbəkə. (İstanbul, 2009), 7. İncəsənət və sənətşünaslıq. (Bakı, 2009), 8. Akmal Nur. Boyakarlıq. (İstanbul. 2011), 9. Azərbaycan sənətşünaslığı müstəqillik illərində. (Bakı, 2013). |
|
Respublika, beynəlxalq və xarici ölkələrin elmi qurumlarında üzvlüyü | ||
Pedaqoji fəaliyyəti | Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetinin 0.5 ştata professor | |
Digər fəaliyyəti | Memarlıq və İncəsənət İnstitutunun, İncəsənət və Mədəniyyət problemləri jurnalının baş redaktoru | |
Təltif və mükafatları | AR Prezidentinin fəxri diplomu (3 noyabr, 2015) | |
İş yeri və ünvanı | AMEA Memarlıq və İncəsənət İnstitutu, AZ1073, Bakı ş., H.Cavid pr., 115 | |
Vəzifəsi | Direktor | |
Xidməti tel. | (+994 12) 5393494 | |
Mobil tel . | (+994 50) 5331965 | |
Ev tel. | (+994 12) 5108851 | |
Faks | (+994 12) 5393494 | |
Elektron poçtu | ertegin@baku.ab.az |