İkinci məqalə
Azərbaycan xalqının müstəqillik tarixinin zirvəsində dayanan Ulu Öndər Heydər Əliyev öz siyasi idarəçilik siyasətində millət-dövlət, dövlət-millət əlaqələrinin ən güclü sahəsi olan, azadlıq, plüralizm, insan hüquq və azadlıqlarının geniş miqyasda əksini tapdığı vətəndaş cəmiyyətinin hər bir prinsipini qəbul etmiş olduğu milli Konstitutsiyamız, ciddi tarixi qərarlar, imzaladığı mühüm konvensiyalar, gündəlik fərmanlar, sərəncamlar və digər rəsmi sənədlərlə dəyərləndirmişdir. Bununla da sivil, hüquqi və demokratik inkişaf yolu seçmiş Azərbaycan Respublikasında sabitliyin, əmin-amanlığın, “Heydər Əliyevin Böyük Siyasət Yolu” konsepsiyasının bünövrəsini qoymuşdur.
Beləliklə, dövlət dili haqqında Qanun Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasına uyğun olaraq Azərbaycan Respublikasında Azərbaycan dilinin dövlət dili kimi hüquqi statusu (Azərbaycan Respublikasında dövlət dili haqqında Azərbaycan Respublikasnın Qanunu. http://www.e-qanun.az/framework/1865),-xalqımızın milli ruhunun həmişə yaşarlılığının qarantı kimi də dəyər və əhəmiyyət kəsb edir.
Azərbaycan Konstitutsiyasında 3 Fəsil, 20 maddədən ibarət olan “Azərbaycan Respublikasında dövlət dili haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanununda ilk müddəa “Dövlət dilini bilmək hər bir Azərbaycan Respublikası vatəndaşının borcudur” vəzifəsi olmaqla;
1.2. Azərbaycan Respublikasının dövlət dili kimi Azərbaycan dili ölkənin siyasi, ictimai, iqtisadi, elmi və mədəni həyatının bütün sahələrində işlədilir;
1.3. Azərbaycan Respublikası dövlət dilinin işlənməsini, qorunmasını və inkişafını təmin edir;
1.4. Azərbaycan Respublikasında dövlət hakimiyyəti və yerli özünüidarəetmə orqanlarında, dövlət qurumlarında, siyasi partiyalarda, qeyri-hökumət təşkilatlarında (ictimai birlik və fondlarda), həmkarlar təşkilatlarında, digər hüquqi şəxslərdə, onların nümayəndəliklərində və filiallarında, idarələrdə dövlət dilinin tətbiqi ilə bağlı fəaliyyət bu Qanuna uyğun olaraq həyata keçirilir, o cümlədən kargüzarlıq işləri dövlət dilində aparılır;
1.5. Dövlət dilinin tətbiqinin normaları müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən edilir;
1.6. Azərbaycan Respublikasının ərazisində fəaliyyət göstərən beynəlxalq təşkilatlarla (və ya onların nümayəndəlikləri ilə) və xarici dövlətlərin diplomatik nümayəndəlikləri ilə yazışmalar Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində və ya müvafiq xarici dildə Azərbaycan dilinə tərcümə olunmaq şərtilə aparıla bilər; ... həmçinin Maddə 3. Dövlət dilinin işlənməsi, qorunması və inkişafı sahəsində dövlətin əsas vəzifələri - 3.0. Dövlət dilinin işlənməsi, qorunması və inkişafı sahəsində dövlətin əsas vəzifələri aşağıdakılardır: 3.0.1. Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının və bu Qanunun taləblərinə uyğun olaraq dövlət dili ilə bağlı hüquq qaydalarının müəyyənləşdirilməsi; 3.0.2. dövlət dilinin tətbiqi işinə, bu dilin işlənməsi və qorunması ilə bağlı qanunvericiliyin müddəalarına riayət olunmasının təmin edilməsi; 3.0.3. dövlət dilinin inkişaf proqramının hazırlanması və dövlət büdcəsinin vәsaiti hesabına maliyyələşdirilməsinin təmin edilməsi; 3.0.4. dövlət dilinin saflığının qorunması, dilçilik elminin nәzәriyyәsi və praktikasının inkişafı üçün müvafiq şəraitin yaradılması və tədbirlərin həyata keçirilməsi; 3.0.5. dövlət dilinin işlənməsi üçün zəruri olan maddi bazanın yaradılması; 3.0.6. xarici ölkələrdə yaşayan azərbaycanlıların Azərbaycan dilində təhsil almalarına, bu dildən sərbəst istifadə etmələrinə köməklik göstərilməsi;… habelə II fəsil. Dövlət dilinin işlənməsi, qorunması və inkişafı. Maddə 4.Dövlət dilinin rəsmi mərasimlərdə işlənməsi, 4.1. Azərbaycan Respublikasının dövlət hakimiyyəti və yerli özünüidarəetmə orqanlarının, dövlət qurumlarının keçirdiyi bütün rəsmi mərasim və tədbirlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində aparılır. 4.2. Bu Qanunun 4.1-ci maddəsinin tələbləri Azərbaycan Respublikasının təşkil etdiyi beynəlxalq səviyyəli rəsmi mərasimlərə və tədbirlərə, habelə müvafiq icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən digər ölkələrdə keçirilən hər hansı rəsmi mərasim və tədbirə şamil olunmur.Maddə 5. Dövlət dilinin təhsil sahəsində işlənməsi; o cümlədən. 5.3. Azərbaycan Respublikasında ali və orta peşə-ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul zamanı Azərbaycan dili fənnindən imtahan verilməlidir. Maddə 6. Dövlət dilinin televiziya və radio yayımlarında işlənməsi, Maddə 8. Dövlət dilinin xüsusi adlarda işlənməsi; Maddə 10. Coğrafi obyektlərin adlarında dövlət dilinin işlədilməsi;11.1. Azərbaycan Respublikasının hüquq mühafizə orqanlarında Azərbaycan Respublikasının dövlət dili işlənir. Dövlət dilini bilməyən şəxslər qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada tərcüməçidən istifadə edə bilərlər. Maddə 12. Dövlət dilinin beynəlxalq yazışmalarda işlənməsi; 12.1. Azərbaycan Respublikasının beynəlxalq yazışmaları dövlət dilində aparılır. Belə yazışmalar zəruri hallarda dövlət dili ilə yanaşı, müvafiq xarici dillərdən birində də aparıla bilər; 12.2. Azərbaycan Respublikasının ikitərəfli beynəlxalq müqavilələri dövlət dilində də, çoxtərəfli beynəlxalq müqavilələr isə müqavilə bağlayan tərəflərin razılığı ilə müəyyən edilən dildə (dillərdə) tərtib olunmalıdır; 12.3. Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı beynəlxalq müqavilələr (sazişlər və s.) və qoşulduğu beynəlxalq konvensiyalar (protokollar və s.) dövlət dilində nəşr edilməlidir.Maddə 13. Dövlət dilinin normaları; Maddə 14. Dövlət dilinin əlifbası;Azərbaycan Respublikasının dövlət dilinin əlifbası latın qrafikalı Azərbaycan əlifbasıdır. Maddə 15. Dövlət dilinin nəşriyyat işində işlənməsi, Maddə 16. Dövlət dilinin vətəndaşların şəxsiyyətini təsdiq edən rəsmi və vahid nümunəli sənədlərdə işlədilməsi. Maddə 17. Dövlət dilinin dövlət hakimiyyəti və yerli özünüidarəetmə orqanlarının, hüquqi şəxslərin, onların nümayəndəliklərinin və filiallarının, idarələrin adında işlədilməsi, Maddə 18. Dövlət dilinin qorunması və inkişafı, 18.1. Azərbaycan Respublikasında dövlət dilinə qarşı gizli, yaxud açıq təbliğat aparmaq, bu dilin işlənməsinə müqavimət göstərmək, onun tarixən müəyyənləşmiş hüquqlarını məhdudlaşdırmağa cəhd etmək qadağandır; 18.2. Azərbaycan Respublikasının ərazisindəki bütün kütləvi informasiya vasitələri (mətbuat, televiziya, radio və s.), kitab nəşri və digər nəşriyyat işi ilə məşğul olan qurumlar Azərbaycan dilinin normalarına riayət olunmasını təmin etməlidirlər.
Eyni zamanda III fəsil Yekun Müddəalar Maddə 19. Qanunun pozulmasına görə məsuliyyət – kimi maddələr Xalqımızın tarixi şəxsiyyət Heydər Əliyevin bu tarixi Qanun üzərində zəhmətindən və bunun da əsasında dayanan ilk növbədə vətəndaş, davamda milli lider mövqeyindən xəbər verir.
1993-cü ilin oktyabr ayının 3-ü tarixində ümumxalq səsverməsi yolu ilə prezident seçildikdə “Müstəqil Azərbaycan Respublikasının qarşısında duran əsas vəzifələrdən biri respublikanın dövlət quruculuğunu təşkil etməkdir. Bizim yolumuz aydındır, bunu dəfələrlə bəyan etmişik. Yolumuz demokratiya yoludur. Müstəqil Azərbaycanda demokratik, hüquqi dövlət qurulmalıdır”( Heydər Əliyev. Müstəqilliyimiz əbədidir (çıxışlar, nitqlər, bəyanatlar, müsahibələr, məktublar, müraciətlər, fərmanlar) – Azərnəşr, Bakı, 1993, I cild, səh.201. http://lib.aliyev-heritage.org/az/66679364.html), - Andını verən Ulu Öndər Azərbaycan KP MK-nin birinci katibi olarkən, SSRİ Nazirlər Sovetinin birinci müavini vəzifəsində sonsuz enerji ilə xidmət etdiyi vaxtlardan fikrində qurduğu və təcrübədə sınanmış dövlət quruculuğu məqsədindən çıxış edərək fiziki ömrünün hüdudları daxilində bütün real və ideal enerjisi ilə Azərbaycan Dövlətinin sistemli idarəçilik strategiyasını yaratdı və yaşatdı.
Andiçmə mərasimində müqəddəs Qurani-Kərim kitabımıza əlini qoyub and içən Ulu Öndər Heydər Əliyev ilk olaraq yeni qurulan dövlətin iqtisadi inkişafı üçün mühim əhəmiyyət kəsb edən məsələnin həllinə diqqəti yönəltdi və bu istiqamətdə 1994-cü il, sentyabrın 20-də “Əsrin müqaviləsi” tarixi rəsmi sənədini imzaladı. Dünyanın 7 dövlətinin 11 neft şirkəti ilə Azərbaycan arasında imzalanan Neft müqaviləsi dünya neft şirkətlərinin 60 milyard ABŞ dollarını əhatə etməklə Azərbaycanı həm iqtisadi cəhətdən gücləndirmək, həm də siyasi baxımdan tanıtmaq məqsədini daşıyırdı.
Fəlsəfə elmləri doktou, professor Məmməd Rzayev “Zamanı qabaqlayan dahi” əsərində müstəqil Azərbaycan dövlətinin neft strategiyasının əsas məqsədini elmi-obyektivliklə qiymətləndirərkən Ulu Öndər Heydər Əliyevin bu sahədə xalqımızın maddi yeraltı sərvətini böhran vəziyyətdən çıxarmasını və bu sahənin qısa zamanda sürətlə inkişaf etməsi üçün ciddi, möhkəm bünövrəli əsaslar yaratmasını xüsusi vurğulamışdır: “Yalnız Ümummilli Lider Heydər Əliyevin xalqın təkidli tələbi ilə hakimiyyətə qayıdışından sonra ölkə daxilində möhkəm təməllərə əsaslanan siyasi sabitliyin bərqərar olunması, qanunçuluğun gücləndirilməsi, Azərbaycanın yeni neft strategiyasının işlənib hazırlanması və gerçəkləşdirilməsinə əsaslı zəmin formalaşdırmışdır. Ümummilli lider iqtisadi inkişafda yüksək dinamizmin əldə olunmasının ümdə şərti kimi məhz milli maraqlara söykənən yeni neft diplomatiyasına üstünlük vermişdir. Heydər Əliyev Azərbaycanın güclü və qüdrətli dövlətə çevrilməsi üçün ölkənin malik olduğu zəngin təbii ehtiyatlardan səmərəli istifadə edilməsini son dərəcə vacib saymış, yeni neft strategiyasının işlənib hazırlanması və uğurla həyata keçirilməsi üçün əzmlə çalışmışdır” (Rzayev Məmməd. Zamani qabaqlayan dahi, Baki, VEKTOR nəşrlər evi, 2008, s.32. 287 səh.).
Onu da qeyd edək ki, Heydər Əliyevə hələ sovet hakimiyyəti illərində Azərbaycana rəhbərliyi dövründən yaxşı tanış olan neft yataqlarımızın yenidən geoloji təhlillərinin aparılmasına start verilməklə, Günəşli, Şahdağ və başqa neft yataqlarımızın bu günkü yüksək səmərəli fəaliyyətinin əsası olan ciddi və məqsədyönlü işlər həyata keçirilməyə başlamışdır.
Bu fikrimizin təsdiqi üçün biz Ulu Öndər Heydər Əliyevin yalnız 4 ay ərzində, yəni 1993-cü il 15 iyun tarixindən respublikaya prezident seçildiyi 6 oktyabr 1993-cü ilə qədər həllinə nail olduğu rəsmi hadisələri qeyd etməklə Ulu Öndərin necə yüksək qeyri-adi güc və enerji ilə müstəqil Azərbaycan dövlətini qurmuş olduğunu göstərmək istəyirik.
Belə ki, Heydər Əliyev 1993-cü ilin yalnız iyul ayında də ABŞ Prezidenti Bill Klintona, İstanbulda İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatının 2-ci Görüşünün İştirakçılarına məktub göndərmiş, “Ostankino” dövlətlərarası televiziya şirkətinə müsahibə vermiş, Fransa Respublikasının Prezidenti Əlahəzrət Fransua Metteran cənablarına məktub imzalamış, ATƏM-in Dağlıq Qarabağa dair Minsk Konfransının sədri Mario Raffaelli ilə birlikdə mətbuat konfransı keçirmiş və bəyanat vermiş, Misir Ərəb Respublikasının Prezidenti Əlahəzrət Məhəmməd Hüsnü Mübarək cənablarına, BMT Təhlükəsizlik Şurasının Sədrinə, Surəti: BMT-nin baş katibinə məktublarını göndərmiş, “Rossiyskiy Fermer” qəzetinin müxbiri ilə Söhbət tədbirində iştirak etmişdir.
Ulu Öndər 1993-cü ilin avqust ayı ərzində də gərgin tarixi fəaliyyətini davam etdirmiş və “Mən Sizə heç nə vəd etmirəm” – “Sobesednik” qəzetinin müxbirinə müsahibə vermiş, Boliviyanın Prezidenti zat-aliləri cənab Xayme Pas Samoraya, Sinqapura məktub gÖndərmiş, Sinqapur Prezidenti, zat-aliləri cənab Vi Kim Viyə, Ekvadorun Prezidenti zati-aliləri cənab Rodriqo Borxa Selavosa, Konqo Prezidenti zati-aliləri general Daniel Sassu Nqessoya məktublar yollamış, Yazıçı Aleksandr Proxanova müsahibə vermiş, eyni zamanda həmin gün Biləsuvar, Cəlilabad, Masallı, Lənkəran, Astara, Yardımlı və Lerik rayonlarından seçilmiş xalq deputatları və həmin rayonlardan olan rəhbər işçilər və ziyalılarla görüşmüş və giriş sözü sözü söyləmiş, yekun sözü söyləmiş, yenə həmin gün “Energetika, Ekologiya, İqtisadiyyat” II Beynəlxalq Simpoziumun iştirakçılarına məktub yollamış, Aparıcı Neft Şirkətlərinin və Korparasiyalarının nümayəndələri ilə görüşdə çıxış etmiş, İndoneziya Respubliksı Prezidenti, əlahəzrət general Suxarto cənablarına, BMT Təhlükəsizlik Şurasının Sədrinə, Surəti: BMT-nin baş katibinə məktublar göndərmiş, Azərbaycan Milli Televiziyası ilə xalqa müraciət etmiş, “Müstəqil Azərbaycan dövlətçiliyini, ərazi bütövlüyünü qorumaq hər birimizin borcudur” Bakıda Ümümrespublika müşavirəsində çıxış etmişdir. “Nezavisimaya Qazeta”nın müxbirinə müsahibə vermişdir. Yenə həmin gün Müharibə qurbanlarının müdafiəsi üzrə beynəlxalq konfrans (Cenevrə, 30 avqust,- 1 sentyabr 1993-cü il) iştirakçılarına müraciət göndərmişdir. Habelə ABŞ Prezidenti Bill Klinton cənablarına, ABŞ vitse-prezidenti Albert Qor cənablarına, ABŞ Konqresinin spikeri Tomas Foli cənablarına, Tacikistan Respublikası Ali Sovetinin sədri İmaməli Rəhmanov cənablarına məktublar göndərmiş, mətbuat konfransında bəyanat vermişdir. Sentyabr ayında bəstəkar Arif Məlikova məktub göndərmişdir, Azərbaycan Respublikası DİN-də keçirilmiş müşavirədə çıxış etmişdir. AMEA-da ziyalılarla görüşdə çıxış etmişdir. Respublika Ali Sovetində Gənclərin nümayəndələri ilə görüşdə çıxış etmişdir. Akademik Azad Mirzəcanzadəyə məktub göndərmişdir. Bakı Kondinsionerlər Zavodunda paytaxtın sənaye müəssisələri əmək kollektivləri nümayəndələrinin mitinqində çıxış etmişdir. AR MM-də qanunsuz həbslərin olub-olmaması haqqında məsələnin müzakirəsində çıxış etmişdir, həmin ildə Beynəlxalq Ahıllar Günü ilə bağlı müraciət imzalamışdır. Ümumçin Xalq Nümayəndələri Məclisi Daimi Komitəsinin sədri TSYAO Şİ cənablarınına məktub göndərmişdir. Oktyabr ayında xalq şairi Məmməd Araza məktublar yollamışdır. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti kimi andiçmə mərasimində nitq söyləmişdir. Azərbaycanın müstəqillik günü münasibəti ilə xalqı təbrik etmiş. ATƏM-in sədri İsveçin XİN M.A.Uqlas ilə görüşdə çıxış etmişdir. Həmin gün Heydər Əliyev birgə mətbuat konfransında bəyanat vermişdir. Türkiyə Cumhuriyyəti-70 elmi-praktik konfransının iştirakçılarına, Türkiyə Cumhuriyyətinin Prezidenti Süleyman Dəmirəl cənablarına, TC Baş Naziri Tansu Çillərə, TC Böyük Millət Məclisinin sədri Hüsaməddin Cindoroq cənablarına məktublar göndərmişdir.
Heydər Əliyev yenə oktyabr ayında 1993-cü il təqvimində Azərbaycan və İran prezidentləri arasında danışıqların yekunlarına həsr olunmuş birgə mətbuat konfransında bəyanat vermiş, Ermənistan silahlı qüvvələrinin Azərbaycan Respublikası ərazisinə yeni hücumları və təcavüzü ilə bağlı milli televiziya və radio ilə xalqa müraciət etmişdir. Bu fəaliyyətini davam etdirən Ulu Öndər noyabr ayında keçmiş beynəlmiləlçi döyüşçülərlə görüşmüş, Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin iclasında çıxış etmişdir. Heydər Əliyev vətəndaş cəmiyyəti nümayəndələrinə də diqqət ayıraraq noyabr ayında Azərbaycanın siyasi partiyalarının və ictimai hərəkatların rəhbərləri ilə görüşmüş, Prezident Sarayında bank-maliyyə, tədiyyə sistemlərinin və idxal-ixrac əməliyyatlarının vəziyyətinə və onu yaxşılaşdırmaq sahəsində vəzifələrə, həmçinin respublikanın sosial-iqtisadi problemlərinə, dekabrda maliyyə sistemində və əhalinin taxıl məhsulları ilə təchizatında olan ciddi nöqsanların aradan qaldırılmasına həsr olunmuş ümumrespublika müşavirələrində çıxışlar etmişdür. Heydər Əliyevin AR Prezidentinin vəzifələrini icra etdiyi dövrün və prezident fəaliyyətinin ilk tədbirlərinin sonuncu ayına düşən hissəsi də dövlətimz və xalqımız üçün əlamətdar hadisələri əks etdirir. Belə ki, heç nəyi, heç kimi unutmayan Ulu Öndər dekabr ayında cəbhəyanı bölgələrə, o cümlədən Gəncə şəhərinə səfər edərək xalqla təmasda olmuşdur. Heydər Əliyevin dünya şöhrətli Azərbaycan rəssamı Tahir Salahovla tarixi görüşü də 1993-cü ilin son günlərinə təsadüf edir. Həmin günlərdə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti Heydər Əliyev Fransaya rəsmi səfərə getmiş, səfər zamanı mətbuat konfransında bəyanat vermişdir. Heydər Əliyevin MDB Dövlət başçıları Şurasının konfransında bəyanatla çıxış etməsi də ilin son günlərinə təsadüf edir. Həmçinin Ulu Öndər AMEA-nın prezidenti akademik Eldar Salayevə, vitse-prezident akademik Ziya Bünyadova təbrik məktubları göndərmiş, Azərbaycanın Milli qəhrəmanları və vətənimizin azadlığı uğrunda həlak olmuş şəhidlərin ailə üzvləri ilə görüşmüş. 31 dekabrda xalqa Yeni il müraciəti ünvanlamışdır.
Göründüyü kimi Ulu Öndər hər ilin hər ayını, hər gününü, hər saatını müstəqil Azərbaycan dövlətinin qüdrətlənməsi məqsəd və məramına həsr etmiş və bu fəaliyyət tempi onun siyasi hakimiyytdə olduğu 10 illik heç də qısa olmayan mərhələdə nəinki zəifləmiş, azalmış, əksinə daha da güclənmiş, məzmun və mahiyyət etibarilə hətta dünyanın ən qabaqcıl dövlətlərinin liderlərinin iş planlarını dəfələrlə üstələmişdir.
Heydər Əliyevin tarixi əhəmiyyət kəsb edən bu mühüm siyasi proqramında əlbəttə ki, neft siyasəti öndə dayanır. Belə ki, 1994-cü ildə, Əsrin Müqaviləsi ilə başlayan tarixyüklü işlərin davamında -1999-cu ilin noyabrında İstanbulda ATƏT-in sammitində ABŞ, Türkiyə, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkmənistan, Qazaxıstan rəhbərləri Baki-Ceyhan neft kəmərinin yaradılmasına dəstək imzalarını atdılar. Lakin sonradan 3 dövlət bu layihənin yaradılmasında sona qədər təşəbbüsçü olaraq qaldı. Əslində həmin layihəyə qədər mövcud olan Supsa və Novorossiysk kəmərlərinin çəkilişinə də birbaşa Heydər Əliyev təminat vermiş, bu layihələr məhz onun sayəsində baş tutmuşdu.
Ümumiyyətlə, Heydər Əliyevin neft siyasəti onun Azərbaycana rəhbərlik etdiyi 70-ci illərdən sistemləşmişdi. Belə ki, Ulu Öndər hələ sovet idarəçiliyi zamanında öz ölkəsinin, xalqının taleyini düşünərək dənizdə Dərin Özüllər Zavodunun məhz Azərbaycanda yaradılmasına nail olmuşdu. Halbuki,Rusiya bu zavodu Həştərxan vilayətində qurmaq niyyətində idi.
Maraq çəkən bir faktı da diqqətə çatdırmaq yerinə düşər. Belə ki, bu gün regionumuz üçün cidddi təhlükə olan Ermənistanın Metsamor atom elektrik stansiyasını SSRİ hakimiyyəti bizim Nəvahi adlanan ərazimizdə yaratmaq istədikdə Heydər Əliyev buna 2 dəfə ciddi surətdə mane olmuşdur. Hazırda bu çox təhlükəli, hətta bağlanması dəfələrlə tələb olunan Metsamor stansiyasının bizdən uzaqda, yəni başqa bir sahədə yerləşməsi bu dediklərimizə əyani misal ola bilər.
Heydər Əliyevin 1999-cu ildə neft siyasəti sahəsində həyata keçirdiyi daha bir əhəmiyyətli hadisə Azərbaycan-Neft Fondunun yaradılması ilə bağlıdır ki, bununla yeni müstəqil dövlətin iqtisadi bünövrəsi qoyulmuş oldu.
Azərbaycan Dövləti Heydər Əliyevin müəllifi olduğu Konstitusiyamızda təsbit olunan qanunlarla və onun tükənməz enerjisi, intellekti, xarizmatik gücünün sayəsində demək olar ki, hər gün, hər saat yeni-yeni layihələrlə inkişaf etdirilərək bu günkü hüquqi, demokratik, sivil səviyyəsinə gəlib çatmışdır.
İstər hüquq, istər sosial həyat, istər mədəniyyət və incəsənət sahəsindəki böyük uğurlarımız Heydər Əliyev siyasətinin milli dövlət quruculuğu ideyalarının gerçəkliyini, davamlılığını elmi obyektivliklə təsdiq edir və fənlərarası istiqamətdə tədqiqatlara meydan açır.
Beləliklə, “Heydər Əliyevin Böyük siyasət Yolu” Siyasi İdarəçilik Sistemində Konstitusiya Hüququ” istiqamətində təhlil olunan məsələlər və alınan elmi qənaətlər “Heydər Əliyevin Böyük Siyasət Yolu”-nun dərki baxımından əhəmiyyətli dərəcədə elmi maraqlılıq kəsb edir.
Xatirə QULİYEVA, AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun şöbə müdiri, fəlsəfə elmləri doktoru
© Bütün hüquqlar qorunur. Xəbərlərdən istifadə edərkən www.science.gov.az saytına istinad zəruridir.